zaterdag 13 april 2013

Lentejasje - abbey jacket

Het is af! 
Dit is het jasje dat ik al even in gedachten had voor ons kleine minimonster

abbey jacket

Inspiratie en de link naar het patroon vond ik bij Iene-Miene
Het patroon heet Abbey Jacket en is te koop bij Shwin & Shwin
De stoffen komen allebei van bij het Stoffenspektakel 
waar je me morgen trouwens ook kan vinden :) 

Het is het eerste jasje dat ik heb gemaakt en spijtig genoeg zitten er wel enkele onvolkomendheden in (maar die zet ik lekker niet op foto hihi)
Uit onze fouten leren we natuurlijk hoe we het volgende keer beter kunnen aanpakken...


De dochter is alvast fan van de hoge kraag. 
Ze wil steeds een trui of jas aan met een kap om die dan ook continu op te zetten.
Met het mooie weer op komst had ik echter geen zin om iets met een kap te maken.
Dit was als compromis een schot in de roos
De kraag kan ook naar beneden geplooid worden, maar zelfs met de koek als omkoping kwam daar niets van in huis 
:)

abbey jacket

Curieuzeneuzepoezebeest :)


Zei er iemand "koekjes"??

En zoals beloofd in een vorige post, een detailfoto van een tweelingnaaldstiksel


En nu gaan we buiten ravotten!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig jasje! Heel geslaagd! Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi jasje! Grappig, ik werkte ook een zomerjasje af met dit patroon... hier mocht het geen hoge kraag zijn van ons mevrouwke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!