woensdag 1 mei 2013

Pierewierewit, voor wie is dit? Ne rara... :)

 ff snel patroondeeltjes naaien die ik vond bij Katrientje
Bedankt daarvoor!
...
en daarna met de hand 
alles verder in elkaar naaien
(niet zo tof als je mij bent)

vliegtuig naaien

Maar we deden dat buiten
dus dat viel nog wel mee 
zo achteraf bekeken

vliegtuig naaien

 En nu doe ik enkel nog dit
...
  

Martini time!
terwijl mijn persoonlijke George Clooney hier een terras aan't aanleggen is
en de kleinste haar dutje doet
...
Eigenlijk was ik dat het laatste uur al aan't doen
maar om een of andere bizarre reden
wilden mijn foto's niet uploaden
...
dus ondertussen zie ik al een beetje rood
en ben ik al een beetje aangeschoten
...
lang leven Labour Day!

hihi
*hips*

Ahja, rara, voor wie zou het vliegtuigje zijn?
Ben eens benieuwd wanneer de mama van de gelukkige haar frank gaat vallen
:)

1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!