zondag 21 juli 2013

21 juli...

staat bij ons altijd in het teken
van de verjaardag van mijn broer
die heeft altijd het geluk
dat het sowieso een vrije dag is
met nog eens vuurwerk er bovenop 
de chansaar
:)
het is 'm van harte gegund

snelle foto's, beetje verfrommeld, I know, maar ik wilde snel weer uit de zon :)
Omdat hij ook vaak op trot is
- hij doet aan stuntrijden
zowel in binnen als buitenland
dit weekend zat hij nog ergens in Duitsland
daarvoor ergens in Polen -
vond ik een toilettas wel handig om mee te nemen op reis
(en dat was iets wat ik snel in een mannelijk stofje kon prepareren)
:)

stof:  gabardine van bij Mirabelle
patroon toilettas: dankbaar gevonden bij Eva Maria

oh ja,
leve de Koning!
ik was nog even aan't twijfelen of ik de tas in de Belgische driekleur zou maken
...
just kiddin'
:)

3 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!